HAYWA SAMAR

Standar

Tumeka ing janji wajib dilakoni kudu ditindaki,

Aja samar aja cidra punapa semaya,

Kabeh wus tekan titi mangsane,

Putra wayah amusthi aji luhuring budi,

Duhkitaningtyas sumengka kawekas,

Penggalih datan kena ajrih,

Keteging angga mangayu hayuning bawana,

Dilah latu lathi micara,

Mentering aruna netra amyarsa,

Durga sirep,

kala lerep,

ayo enggal cancut taliwanda,

kanthi linambaran watak utama,

mbelani nusa lan bangsa,

rawe-rawe rantas ,

malang-malang tuntas,

HAYWA SAMAR

DUR SUKERING KAMURKAN

MRIH DHU KAMARDIKAN

BAYA SIRA HARSA MARDIKA

***

Geguritan ini saya persembahkan buat para pemuda harapan bangsa

Ibu Pertiwi menangis meratapi bangsa ini

Ini saatnya kita berjuang, merevolusi diri kita membangun kualitas bangsa,

Mari lewat media blog ini kita gunakan untuk pembelajaran politik terhadap masyarakat

10 responses »

  1. blog sebagai pembelajaran politik masyarakat?

    yups saya setujuuuuuuuuuuuuuuuu! revolusi dimulai dari diri..ke blog..lalu mengombak lebih besar🙂

    **********
    mari bersama merevolusi diri:mrgreen:

  2. Setuju mas, masih banyak anak muda yang berkualitas…saat nya berjuang menatap masa depan yang lebih baik…

    **********
    Ya Bu Eny, sampun dumugi wanci
    ora suk mben usuk karo amben
    nanging inggih saiki niki:mrgreen:

  3. geguritan yang tajam dan cerdas bidikan kritiknya, pak tomy, di tengah peradaban yang sakit seperti ini dibutuhkan sebuah pencerahan. ketika kritik2 lisan dibungkam, makan sastra menjadi alternatif. itu seperti yang dikatakan seno gumira ajidarma. wus dumugi titi wancine para mudha taruna ancut gumregah angayahi jejibahan kanggo mbangun budaya lan makarya. salam kreatif!

    **********
    what time is it?
    it’s time 4 young people:mrgreen:

  4. setuju saya…..

    cuma bingung banget bahasanya…..

    blog saya pindah rumah nih, langsung komen ke blog yang baru ini yah…….

    **********
    wah slametannya kok nggak nyampe sini Mas😀
    oke deh tunggulah aku yah:mrgreen:

  5. ruaaaarrrr biasa geguritanipun mas….
    memetri lan nguri-uri kabudayan negari piyambak ing jaman globalisasi sak mangkeh pancen kedahipun kalangkung kathah dipun guyubaken malih, bab namung karana jatidiri budaya ingkang kiat negari kita badhe dados unggul ing sakindhenging donya…..

    nderek dolan mas….

    **********
    mangga-mangga Mas Ndoro katuran pinarak ingkang sekeca
    mangga sami nguri-uri kabudayan negari ampun ngantos kalah kaliyan tiyang jepang:mrgreen:

  6. mas, menurutku tulisan mas sangat sulit dimengerti ama orang non jawa kl bs ksh terjemahannya.
    menurutku lebih baik memahami sebuah makna dari tulisan yang mudah untuk dicerna karna itu guru yang terbaik bagi diri.
    salam dariku kalau kau tau siapa aku?!

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s